CHARAKTER STRATEGICKÝCH AKTIVIT ****************************************************************************************** * ****************************************************************************************** U aktivit se strategickými partnery se očekává nadstandardní úroveň výstupu: • identifikace, vytváření a rozvoj synergií • jasná přidaná hodnota pro všechny zúčastněné instituce • měřitelný, doložitelný přínos • dlouhodobá udržitelnost spolupráce Aktivity se strategickými partnery mohou nabývat následujících forem: 1. středně dlouhé akademické pobyty (cca 14 dní i více), nejen jednotlivé přednášky, konfe workshopy, ale například i mimosemestrální kurzy, cyklus přednášek a podobně; 2. spolupráce pracovišť (kateder a ústavů) na výuce a výzkumu nebo vytvoření společné publ mezi nimi; 3. příprava mezinárodních studijních programů, projektů, které pak dále zhodnotí a dále pr navázaného partnerství; 4. pořádání prestižních konferencí; 5. follow up projekty v dalším roce v případě úspěšné spolupráce ve výše zmíněných bodech; 6. online aktivity.